loading...
معرفی و دانلود آهنگ های ستار
سهیل بازدید : 253 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

معرفی آهنگ های همزاد ـ بت شکن ـ کاشکی

 

 

 

ترانه همزاد ( آلبوم همسفر) : ترانه ای زیبا و قدیمی که امیدوارم از شنیدن آن لذت ببرید .

آهنگساز : فریبرز لاچینی

ترانه سرا : فرهنگ قاسمی

تنظیم کننده : تورج شعبانخانی

اون مث فرصت دیدن واسه چشمای بسته م
مث یه جاده خلوت پیش این پاهای خسته م
مث خون توی رگ هام ، هوس خنده به لب هام
اون مث وسوسه عشق ، توی بیداری و رویام
روز و شب با من اون مثل یه همزاد
با لب بسته من می کشه فریاد

گاهی ابره واسه بارون ، واسه آهو مث صحرا
گاهی آروم مث برکه ، گاهی سرکش مث دریا
گاهی من گریزون از اون ، گاهی اون گریزون از من

اون مث فکر رهایی یا مث شور یه آواز
اون مث عشق یه فریاد یا مث شوق یه پرواز
توی بال هر پرنده توی خشم موج دریا
تو غرور سبز جنگل توی رعد آسمون ها
روز و شب با من اون مثل یه همزاد
با لب بسته من می کشه فریاد

دانلود ترانه همزاد

دانلود ترانه همزاد ( لینک کمکی )

 

ترانه بت شکن ( آلبوم شام آخر) :مانند دیگر کارهای مشترک این ۳ هنرمند ترانه ی زیبایی را آفریدند .

آهنگساز : فرید زلاند

ترانه سرا : اردلان سرفراز

تنظیم کننده : آندرانیک

ای آمده با شعر ، ای رفته با گریه
ای خط دلتنگی ، از بغض تا گریه
با من صبورانه ،  سر کردی و ساختی
اما چه بی حاصل ،  دردامو نشناختی
تا زندگی بوده ،  قصه همین بوده
پشت سر خورشید ،  شب در کمین بوده

ما هر دو بازیچه ،  در بازی نیرنگ
قربانی یک بت ، سر تا به پا از سنگ
تو بت پرست اما ،  من بت شکن بودم
باید که بت می مرد ،  جایی که من بودم
بت خانه شد اما ،  محراب عشق من
فرمان بت این بود : از عشق دل کندن

بت را شکستم من ،  بت خانه شد خالی
با خود تو را هم برد ، آن پوچ پوشالی
قربانی بت شد ، ایمان و پیوندم
من هم ز جای خویش ،  بت خانه را کندم
اکنون نه بت مانده ،  نه تو نه فردایی
این بت شکن مانده ،  با زخم تنهایی

دانلود ترانه بت شکن

دانلود ترانه بت شکن ( لینک کمکی )

 

ترانه کاشکی ( آلبوم شام آخر ) : یکی دیگر از ترانه های زیبا و ماندگار که بسیار زیباست .

آهنگساز : منوچهر چشم آذر

ترانه سرا : ایرج جنتی عطایی

تنظیم کننده : منوچهر چشم آذر

کاش با اندیشه ها بیگانه بودم
کاشکی دیوانه ی دیوانه بودم
کاشکی در رندی این مرد رندان
چاره گر با چاره ای رندانه بودم

کاشکی دیوانه بودم ،  تا دلم غمگین نمی شد
یا چنین بر دوش صبرم ،  بارغم سنگین نمی شد
من جهانی می پسندم ،  خالی از هر ناروایی
دوست دارم زندگی را با صفای بی ریایی

دانلود ترانه کاشکی

دانلود ترانه کاشکی ( لینک کمکی )

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین آهنگ ستار
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 188
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 444
  • بازدید ماه : 226
  • بازدید سال : 16,335
  • بازدید کلی : 815,915